Продвижение smm

Припустимо, ви вже визначилися, що вихід в соціальні мережі для вашої компанії необхідний. Іншими словами, крок номер один зроблений. Що ж робити далі? Ми розповімо про всі варіанти продвижение smm. Тут можливі варіанти.+ Варіант 1: ви створюєте спільноти (групи, акаунти) в тих мережах, якими користуєтеся самі (ваші друзі, ваш керівник, дружина керівника, коханка керівника і т.д.) і заповнюєте їх різною інформацією. Іноді ця інформація про життя вашої компанії, іноді — просто котики з інтернету-аби люди в групу вступили, тут всі засоби хороші. Да? Варіант 2: спочатку подумати, а потім робити. Ця стаття для тих, хто спочатку думає:) 2 Читайте також (відкриється в новій вкладці): + Урок SMM #1. З чого почати просування в соцмережах Урок SMM #2. Публікуй, як бог SMM! Правильний контент для соціальних мереж Урок SMM #3. Не тільки школярі роблять це. Топ-10 помилок SMM Урок SMM #4. SMM фахівець і його» помічники » Урок SMM #5. Перетворюємо негатив в соціальних мережах в лояльність + навіщо вам просування в соцмережах? Без чіткого розуміння, навіщо ви все це затіяли, є велика ймовірність прийти не туди. Бути присутнім в Інтернеті просто» щоб було » — безглуздо. Соціальні мережі повинні допомагати вам у вирішенні бізнес-завдань. Тому напишіть для себе список цих завдань. Наприклад, він може виглядати так:+ інформувати потенційних та існуючих клієнтів про свій продукт/послугу; збирати зворотний зв’язок про вашу компанію або продукти; відпрацьовувати відгуки; приводити ЦА на сайт для подальшого «дотискання» і продажу; використовувати соцмережі для найму співробітників або створення кадрового резерву; вставте свій варіант. У кожної компанії завдання свої, тому і списки у всіх виходять різні 🙂 у вас буде свій